Melodifestivalen


Jaha då har det börjat igen, det uttjötade, enformiga och tråkiga melodifestivalen. Man kan väl lugnt säga attt jag satte mig framför tv:n med stor skeptis. Aja det går ju ut på att mjölka ut så mycket tittarsiffror och pengar som det bara går under så lång tid som möjligt så det är man ju väl medveten om.

Hur som helt så måste jag ändå säga att det är kul när det faktiskt var en låt som jag tyckte var bra som gick vidare, nej alla fjortistjejer det var inte Danny eller vafan han heter utan Swingfly.

Det är också jävligt kul att se att även rött hår funkar nu för tiden. Jag har själv jävligt svårt för tjejer med rött hår och därför blev man positivt överaskad i slutet av låten när det kommer fram en tjej, med rött hår som på något konstigt sätt är jävligt porrig. Glad överaskning som sagt! Därför skall Swingfly och c:o vinna hela skiten! Det bestämmer jag! Så så är det bara.

http://www.youtube.com/watch?v=wnjVTzvfdDI

Neger + Porrig-på-något-konstigt-sätt-tjej med rött hår + Teddybears STHLM influerat + en riktigt svängig låt= SUCCÉ!!

N2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0