En bra dag?

Idag är en bra dag! Eller är det det? Inte vet jag. Hur skulle jag kunna veta det? Vem bestämmer egentligen vilken dag som är en bra dag och vilken som är en dålig dag? Den dåliga dagen kan faktiskt vara en bra dag för någon men dålig för en annan. Allt beror på hur man ser det. Hur ser då jag på det?

Det gör jag inte för varför skulle jag se på den? Fråga inte mig. Men ställ inte så dumma frågor. En bra dag är en bra dag om någon tycker att den braiga dagen är en bra dag men tycker man däremot att den braiga dagen är en dålig dag så är det en dålig dag och vem skall då få bestämma vilket som är sant? Om det är en bra dag eller en dålig.

Varför dela in allt i bra eller dåligt. Varför inte bara ha det neutralt så slipper man bry sig. Då behöver man inte säga om det är en dålig dag eller om det är en bra dag för det är en neutral dag och inte en dålig dag eller en bra dag så dåliga dagar behöver man inte bry sig om för det finns inte några dåliga dagar och inga bra dagar heller eftersom alla dagar är neutrala dagar. Så eftersom det här är en neutral dag så har jag inga känslor idag så idag slipper ni dagens hat eftersom man inte kan hata på en bra dag som kanske är en dålig dag fast det är en neutral dag.

Har ni orkar läsa hela vägen hit ner så skall ni allt få beröm utav mig. Om ni nu läste hela vägen hit ner har ni fullständigt slängt bort minst 1 min utav eran bra eller dåliga dag. Bortkastad tid med andra ord. För att nu ta ikapp den tiden du har missat måste du springa nästa gång du går på toaletten. Det är VIKTIGT så glöm inte av det, spring bara spring! 

Fortsätt dock att läsa bloggen då detta är den enda bloggen som har en vettig anledning. Var skulle du annars kunna fundera på om dagarna är bra eller dåliga om du inte kunde göra det på silkettrams.blogg.se. INGENSTANS! Det är därför du är här och fortsätter att vara det! Nä nu skiter vi i detta!

Och glöm inte, PEAK-teorin kommer inom kort!

Ha en fortsatt bra/dålig/neutral dag! (varför jag nu skulle bry mig om det??)

N2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0