En längtan


Jadu nu är nästan all snö borta. Men nu börjar det bli kallare igen och halt som fan så vi kommer nog inte undan. Än är inte vintern över! Tro mig. Så det råder ännu skottningsförbud, och så är det med det, finns ändå ingenting att skotta nu typ. Men snart kommer det nog mer snö. Men jag skall göra ett försök att få snön att hålla sig borta nämligen min antisnödans:

"Hugha hugha hugha huhuhuhuguguguaaaa, hugha hugha hugha huhuhuhuguguguaaaa, hugha hugha hugha huhuhuhuguguguaaaa hugelihugghuggelihugg hugg huggah"

Så nu är det bara att hålla tummarna för att min antisnödans skall hjälpa och sommaren kommer illa kvickt! Vi vill ha sommar och tjejer med kortkort och med blommor i håret! Mmmmhhmmm längtar!! Fyfan va skönt det skall bli. Tänk er själva in i situationen

Ni ligger på stranden med en kall i handen, ni ser flickorna leka i sanden, på kvällen tänder vi branden och får sitta med en skön, fin, söt underbar liten brudjävel i famnen!

Mmm det hade vart nåt. Men nu får vi stå ut i några månader till sen är vi där..

Nu till något helt annat, dagens hat: julmust. Kom på det nu, är i försig inte jul längre men det spelar ingen roll. JAG HATAR JULMUST! Förstörd coca-cola! Och då skall vi inte ens prata om påskmusten.. Nä fyfan säger jag bara!

Nä nu skiter jag i det här!

N2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0