Facebook, "The Social Network"


Ja som N1 berättade i inlägget tidigare finns vi tydligen på facebook. Jaja det gäller väl att hänga med i svängarna eller nåt åt det hållet. Hur som helst. Appropå facebook. Självklart tycker vi här på silkettrams att det är en väldigt bra sida, eller nåt, vad man nu ska med den till, vi föredrar ju faktiskt att träffa våra vänner i verkligheten men vad vet jag, klart som fan att ni andra små stackare skall kunna få lite vänner även på datan så visst det är en bra grej.

Vad som däremot inte är en bra grej är filmen: The Social Network, som handlar om just facebook och dess födelse. Denna filmen har tydligen idag vunnit något slags pris som "Bästa film" i Hollywood. I alla fall enligt nyheterna (ja jag kollar faktiskt på nyheterna ibland, tro det eller ej). Hur som helst.

The Social Network är den SÄMSTA filmen jag någonsin har sätt, helt jävla värdelös! SÄMST helt enkelt! Kommer inte ihåg hur lång den är men den kändes minst 5 timmar lång, 5 timmar lång, plågsam, smärtsam, psykotiskt, värdelös, gayporrfilm, skitfilm! Se den INTE!

Därför kommer här en tioitopp lista på vad N2 hellre tittar på än den prisbelönta filmen The Social Network:

10 ..när färg torkar
9 ..hela Sagan Om Ringen triologin irad utan att gå på toa samtidigt som man dricker ett flak Red Bull
8 ..när någon spyr
7 ..när N1 är intim med sin Lena, Lena Handén
6 ..när en tjock, ful tjej skiter 
5 ..när en smal, snygg tjej skiter
4 ..går igenom alla kommentarer på blondinbellas senaste blogginlägg
3 ..går in på blondinbellas blogg överhuvudtaget
2 ..ett lavemang
1 ..en hel baseball-match (ni som har sätt en match i verkligeheten förstår vad jag menar)


Så till sist, dagens hat: Ett självklart val, filmen The Social Network. JAG HATAR FILMEN THE SOCIAL NETWORK!

And I am out!

N2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0