förlåt kära läsare...

som ni kanske sett de senaste dagarna så har jag inte kunnat skriva så mkt till er, det berodde på att ja som är världsbäst på det mesta blev inringd på tisdagskvällen utav de 10 mäktigaste ledarna över världen till ett topp helmilgt möte som inge nannan känbner till, mer än dessa 10 personer och ni exclusiva läsare på just denna blogg. så ni ser de lönar sig att avguda å regelbundet läsa på  silkettrams.blogg.se så får man sådanna här smaskiga scoop att läsa om.

OCH vad handlade då detta möte om?! jo mina vänner de skall ja berätta. dom bad mig att inte vara så grym på allt jag gör, för som dom sa så får ja dem att se ut som rena lossers inför sina landsmän, men som världsmästare på allt så e ja även asa grym på ödmjukhet så ja sa snällt till dessa gentlemen, att om ni nu e så värdelösa på allt vrf skall de då drabba mig, bara för att gud har lyckats göra en kopia av sig själv som tom är mkt bättre än honom själv. sen blev de ju ett rent helvete där, folk brast ut i tårar andra hotade med krig, men till slut kom vi till en överenskommelse efter att ja spöat skiten ur dem i 7 dagar. 7 dagar tänker ni nu då, men ja har ju bara vart borta sedan i tisdas? jo men efter som ja e så grym på att spöa skiten ut dem på ett kreativt och grymt effektivt sätt så fick ja tillgodo räkna mig 2 dagar. en dag spendareade ja helt å hållet vid polen men tack vara att ja e så bra så fick ja dem att spöa upp sig själva :)

ni kan skatta er lyckliga silkettrams.blogg.se läsare, för ni har oss N.1 & N.2 2 asa grymmiga personer och världens bästa bloggare.

ja de var min lilla vecko berättelse, hoppas att ni känner er lunganre nu när ni vet att jag är tillbaka :)


N.1 ia out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0