trött eller pigg?

jag vet inte vart jag vill komma med den rubriken, men jag vet inte heller vart ja kommer komma med detta inlägget, just nu sitter ja bara å skriver de första som poppar upp i min skalle, kasnke bara kommer vara en massa trams och helt pönglöst, men då är de ju ändå precis vad bloggande handlar om, bara en massa tråkigt helt mensingslöst skrivande, där tog ja faktiskt en paus i mitt skrivande för att klia mig i örat. men nu e ja igång ingen. fingrarna glöder just nu kan ja lova :D har ni fått nog nu ? skulle inte tro de, ni som läser bloggar kan ju läsa en sådan här meningslös text i timar och åter timmar. just precis nu kom ja på en sak ja kan skriva om som har en poäng, innan ja skriver den vill ja bara säga att denna text lär innehålla ett antal skriv å stav fel men de skiter vi i, det gör ju bara texten ännu mer personlig , eller hur? å då känner du ju som läser bloggen kasnke att du kommer närmare mig å kanske tror att du känner mig som skriver, men de gör du ju inte. å skulle nu ngn tro detta så e d helt eb, tom så eb att ditt öga e eb, så eb e du. å för den som e så jävla eb att den inte vet vad eb står för så e du ta mig fan den mest eb personen på denna jord, nu skulle ja ju säga ngt som hade en riktig poäng, men du gjorde mig förbannad för du e så eb, å nu skall ja tala om för dig vad eb är en fin förkortning för.... eller nä d gör ja inte, du kan vara eb i ovisshet ditt eb foster.

så nu har ja faktist slut på rader att sktiva, titta. så fint. de blev ett innlägg helt innehållslöst och enormt meningslöst. måste ju ge cred till mig sj för att jha e så här fucking grym på att blogga :P mohahaha


N1 is out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0